piątek, 27 grudnia 2013

Odpowiedzi na pytania:

1. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Nie mam pojęcia. Nie potrafię się dokładnie nad tym zastanowić..

2. Masz rodzeństwo? Jeśli tak, to czy się lubicie?
Mam młodszego brata. Rodzeństwo jak rodzeństwo, kochamy się i w ogóle, ale jakoś tego po nas nie widać :)

3. Masz jakieś zwierzę poza psem?
Oprócz mojego kochanego pieska, mam jeszcze rybki... ale to nie to samo..

4. Co lubisz robić najbardziej?
Najbardziej lubię, wręcz kocham tańczyć. Między innymi balet.

5. Jaki lubisz kolor?
Moim  ulubionym kolorem jest niebieski.

6. Dlaczego prowadzisz bloga?
Prowadzę bloga, dlatego że na początku chciałam zobaczyć jak to jest. Podoba mi się to i teraz prowadzę bloga :).

7. Ilu masz przyjaciół?
Jeśli chodzi o prawdziwych przyjaciół (a nie po prostu znajomych) to są to dwie osoby.

8. Czy lubisz pisać?
Tak, pisać lubię. No.. zależy co i w jaki sposób, ale tak, lubię pisać.

9. Kto jako pierwszy dowiedział się o twoim blogu?
Pierwszą osobą która wiedziała, była moja koleżanka z Poznania.

10. Masz jakiś ulubiony przedmiot w szkole?
Najbardziej lubię wf, ale tak poza tym, lubię również j.angielski i matematykę ;).

11. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Lubię czytać "Dziennik cwaniaczka", "Ulysses moore". To są moje ulubione książki.

12. Czego najbardziej pragnęłaś jako mała dziewczynka?
Chyba chciałam tańczyć na wielkiej scenie. Moje marzenie z dzieciństwa się spełniło.

13. Jakiego słowa najczęściej używasz?
Najczęściej mówię słowo 'nie wiem'.

14. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
"Jedno jest życie"

15. Lubisz rysować?
Tak. Ale ja nie rysuję, ja bazgram po kartce :D.

16. Za czym tęsknisz najbardziej?
Chyba za szkołą baletową w Poznaniu.

To tyle, dziękuję za pytania. Będę czekać na temat na następnego posta :)
.*.*.Dżasta.*.*.

2 komentarze: