czwartek, 14 kwietnia 2016

Wiosna :)

     Od jakiegoś czasu pogoda jest przyjemniejsza, jest cieplej, słoneczko wychodzi (pomijam te kilka ostatnich deszczowych dni :D ). Cóż można robić w wiosenne popołudnia? Powiem Wam co ja prawdopodobnie będę robić, ale także co Wy możecie zrobić. :)
     Nim zacznie się gorące lato jeszcze przez chwilę będziemy mieć ciepłą wiosnę. Wiosenne popołudnia są świetne do wybrania się na spacer, przejażdżkę rowerową... ja jednak preferuję bieganie. To pierwsza z rzeczy, które prawdopodobnie będę robić po szkole. Innymi rzeczami są m.in. spędzanie czasu na boisku np. grając w koszykówkę, jazda konna szczególnie w weekendy, uczęszczanie na zbiórki harcerskie nie mogłam o tym nie wspomnieć ;) ale również nauka na świeżym powietrzu bez tego by się nie obeszło.
     Z tego powodu, że w czasie wiosny jest raczej ciepło można wyjść gdzieś ze znajomymi na dłużej, cały czas będąc na świeżym powietrzu, zrobić grilla, lub po prostu wziąć przykład z Wargorra, który powiedział "Lece na łąke bo jestem zajoncem." :)
     Rzeczy do zrobienia jest naprawdę wiele, trzeba tylko chcieć coś robić, nie mam na myśli spania cały dzień, oglądania telewizji czy siedzenia przy komputerze cały czas. Pogoda jest ładna i z tego trzeba skorzystać! W razie niepogody można sobie znaleźć równie ciekawe zajęcia w domu, w świecie poza komputerem czy telewizorem, nie uważacie? :)

 

Jak Ty spędzasz czas w ciepłe, wiosenne popołudnia?
Ode mnie to tyle, późno, ale wiecie dlaczego, a jeśli nie, to zapraszam tutaj.
Jastuha :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz