środa, 8 marca 2017

Pasja zbliża.

Witam serdecznie!

   Jak zapewne wiecie dziś mamy dzień kobiet. Z tego właśnie powodu chciałabym życzyć Wam kobiety i kobietki wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i przede wszystkim spełnienia marzeń! Każdy powinien mieć marzenia!

   Dziś przychodzę do Was z kolejnym wpisem o hobby. Co dzisiaj? Rysowanie.
      Być może wiecie (a może nie), poza sportem kocham m.in. rysować. Ołówkiem, jako (prawie) niezbędnym narzędziem, posługuję się już od dłuższego czasu. Najczęściej prace, które nim wykonuję, powstają w domu, jednak nie zawsze.
Przykładowy rysunek, karykatura.

   Na początku tego tygodnia, ze względu na przybywanie do szkoły około pół godziny przed lekcjami, postanowiłam iż wezmę ze sobą szkicownik i zestaw ołówków. Tak też zrobiłam. Rano zaczęłam nowy szkic, który chciałam dokończyć między dwoma lekcjami wf-u. Na przerwie po pierwszym wf-ie wyciągnęłam szkicownik (rozmiaru A3, więc każdy go zauważył) i usiadłam pod ścianą. Niestety... nic nie zdążyłam dodać do rysunku. Po chwili kilka dziewczyn pytało co rysuję, kogo rysuję, jak długo rysuję... Wtedy jedna zapytała czy narysuję jej psa, na co odpowiedziałam, że spróbować mogę, ale zwierzęta do tej pory nie wychodziły mi najlepiej. Na to kolejna, czy mogę ją narysować. Zastanawiałam się nad tym i doszłam do wniosku, że w sumie "czemu nie?". Mogę spróbować.

   W taki oto sposób doszła do mnie także myśl, że nie powinnam chować się z moim zainteresowaniem po kątach. Oczywiście nie chodzi o to, by od razu chodzić do każdej napotkanej na swojej drodze osoby i mówić "Hej! Kocham rysować wiesz! Rysowanie jest super! Popatrz jak rysuję!". Nie.

   Zainteresowania zbliżają ludzi. Może się okazać, że masz w swoim otoczeniu osoby, które interesują się tym samym co Ty, ale nie wiedziałeś o tym. Wiedząc o niektórych rzeczach łatwiej nam będzie dotrzeć do innych ludzi i nawiązać nowe znajomości.

Mam nadzieję, że i Wy macie blisko siebie osoby, które interesują się tym co Wy, lub czymś innym, co Was zainteresuje. Poznajcie je, co Wam szkodzi? Może akurat zarazicie kogoś swoją pasją.

Jastuha :*

Kilka dodatkowych słów:
  • Kilka moich prac będziecie mogli zobaczyć tutaj,
  • Myślę nad kupnem tabletu graficznego, co o tym myślicie? Możecie jakiś polecić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz