czwartek, 18 sierpnia 2016

Książkoholizm

Witam, witam :)
   Byłam w lesie, lecz już wróciłam, aczkolwiek zostałabym tam na jeszcze (co najmniej) kilka dni ;), szczególnie z tą ekipą, ale do rzeczy ;)

Książkoholizm - miłość i uzależnienie. Od czego? Od książek - jak wskazuje nazwa.

   Co kryje się w książkach? Wszystko. Możesz w nich znaleźć miłość, przygody, odkrywać różne tajemnice, podróżować w czasie, przemieszczać się między światami i wiele innych. Książki są jak portal do innego świata. Ile książek - tyle portali. Wystarczy otworzyć jeden z nich i zacząć czytać.
Mały świat książek 
   Światy do których przechodzimy są różne: mogą być prawdziwe, ale nie muszą; czas, w którym się znajdziemy może różnić się od naszego: może być przeszłością, przyszłością lub teraźniejszością; postacie, które spotkamy po drodze mogą się od nas bardzo różnić: możemy napotkać postacie mityczne, fantastyczne, ale również ludzi takich jak my. Dzięki książkom znajdziemy się w wielu ciekawych miejscach, będą nam towarzyszyć także emocje takie jak strach czy radość.

   Bardzo lubię czytać książki, szczególnie o tematyce fantastycznej, ponieważ dzięki nim znika świat dookoła mnie i zostaje tylko historia, w którą z każdym przeczytanym słowem wchodzę coraz dalej. Poznaję nowe światy i postacie. To jest jak nowa przygoda, która tylko czeka na ludzi chętnych do odkrywania tajemnic. Taką osobą jest każdy czytelnik, a tym bardziej książkoholik :)

Książka - przejście do innego miejsca/czasu, nauczycielka wyobraźni, odskocznia od rzeczywistości.

Uważam, że warto czytać książki. Co Wy na to?
Jaka jest Wasza definicja książki? :)
Jastuha :*
(Propozycje książek macie również na samym dole strony)

P.S. Ja non stop kupuję książki a Ty? c;

1 komentarz:

  1. ja przez około rok czasu nie czytałam , urodziłam dziecko i jakoś tak ciagle przy corce cos zrobilam ;) , ale ostatnio znowu sie zatraciłam tylko niestety jestem zmuszona czytać w pdf, a swoje ksiazki musialam spakować i schowac na strych. ostatnio czytam bardziej tematykę erotyka, a za fantastyką srednio przepadam :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń