czwartek, 15 października 2015

Harcerstwo

Harcersko  <3
Tak jak wspomniałam w poprzednim wpisie, dzisiaj będę pisać o nowej dla mnie sytuacji w harcerstwie. :)

       Od września tego roku jestem na próbę w 232 PDH "Zawrat" jako druhna. Jest to dla mnie coś nowego, ponieważ do tych czas nie myślałam jak to będzie, gdy poprowadzę swoją pierwszą zbiórkę harcerską. Zbiórki jeszcze nie prowadziłam i nadal jest to przede mną, jednak myślę już o tym jak to zrobię, co dokładnie zrobię, czego będę potrzebować...
       Oprócz mnie w tej drużynie są jeszcze dwie 'pół druhny'. :D Wszystkie trzy się staramy, żeby zostać w "Zawracie" i mamy nadzieję, że żadna z nas nie opuści tej drużyny. Poza nami trzema jest jeszcze druhna drużynowa, która oczywiście ma większe doświadczenie od nas, ponieważ druhną jest już od jakiegoś czasu. ;)
(od lewej) Julia i Agata
'Pół druhny' w drużynie to;
   Julia
   Agata
   i ja :P
       Jedna z nas - Julia - swoją pierwszą zbiórkę (taką którą przeprowadziła) ma już za sobą. Kolejną przeprowadzi Agata, a następnie ja.
Być może opiszę wam wtedy jak było :D

Dla mnie harcerstwo jest bardzo ważne <3 Wy też macie coś takiego, co całych was zajmuje? c:
Jastuha :*

3 komentarze:

  1. W życiu człowieka jest taki czas, kiedy jest prowadzony za rękę przez kogoś starszego..

    Potem sam próbuje szukać swojej drogi - czasem z dorosłymi, czasem obok nich, a czasem zupełnie przeciw...

    W końcu sam zaczyna prowadzić innych i brać za nich odpowiedzialność...

    Właśnie stałaś się dorosła, odpowiedzialna i WAŻNA dla przynajmniej kilkunastu młodych osób...

    Po balecie i mażoretkach to kolejny WIELKI krok w Twoim życiu... Może nawet jeden z największych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejcia. Fajny wpis następnym razem jak o harcerstwie, to poproszę o mnie :*
    ~Zosia

    OdpowiedzUsuń