niedziela, 18 października 2015

Po prostu to kocham ❤

Hejo hej.
       Tym razem napiszę o tym co zostawiłam kilka miesięcy temu i od niedawna do tego wracam.
       Balet - pasja, której nie powinnam była odstawiać na bok.
W marcu bieżącego roku przestałam chodzić na zajęcia kółka baletowego w mojej miejscowości. Zrezygnowałam dlatego, że bolały mnie nogi podczas i po tańcu. Pod koniec września pan prof. od wf-u zaproponował abym pokazała coś (dot. baletu) na jednej z lekcji wf-u i poprosił żebym powiedziała gdy będę już gotowa. Właśnie wtedy poczułam jeszcze raz, że to jest to co robię chętnie i tak na prawdę nie chciałam do końca z tego rezygnować. Tego samego dnia, kiedy wróciłam do domu, przejrzałam zdjęcia z różnych występów kółka baletowego. Później przypomniałam sobie jeden z układów i zaczęłam go ćwiczyć. Nogi bolą nadal ale to jest to, dzięki czemu jestem sobą.              Mniej więcej dwa lata temu powiedziałam, że nie wyobrażam sobie mojego życia bez chociażby odrobiny baletu. Kiedy odeszłam z kółka czułam że coś jest nie tak, że coś się zmienia. Teraz wiem, że to daje mi największą radość. Dlatego właśnie postanowiłam wrócić, dalej robić to co kocham. Bo dlaczego by nie?
Też macie swoje pasje? Coś dzięki czemu czujecie się lepiej? Mam nadzieję, że tak c;

Jastuha :*

6 komentarzy:

  1. Z baletem mam podobnie. Gdy są wakacje lub ferie świąteczne cała sobota wydaje się taka nudna, pusta :') Boza baletem kocham jeszcze śpiewać i rysować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, rysowanie też pomaga się trochę oderwać od nauki i odstresowuje c: Ja również rysuję c; jednak do śpiewania kompletnie nie mam głosu ;)

      Usuń
  2. Mama zmuszała mnie do chodzenia 6 lat na balet. Zawsze gdy miałam tam iść płakałam. Nienawidziłam ludzi tam i pań, które darły się o byle co. Kocham rysować postacie i czasem coś sobie piszę.
    http://jezykwryzyku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne jest żeby znaleźć to, co naprawdę kocha się robić. Cieszę się, że znalazłaś to i pokochałaś :)

      Usuń
  3. Konie są częścią mojego życia! :* Od 5 lat jeżdżę konno i nie wyobrażam sobie z tego zrezygnować. Poza tym bardzo lubię jeździć na łyżwach (moim marzeniem jest uczyć się jazdy figurowej ^^) oraz czytać książki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spełniaj marzenia i polecam książkę Trudi Canavan pt. "Gildia magów" :)

      Usuń