wtorek, 6 października 2015

Rozpocznijmy :P

Witam, witam!


Kolejny powrót i kolejna rzecz dzięki której nie mogłam się doczekać rozpoczęcia roku szkolnego.
    Rozpoczął się już drugi miesiąc obecnego roku szkolnego, więc już mniej więcej mogę się wypowiedzieć na temat mojej nowej klasy oraz nowej dla mnie sytuacji związanej z harcerstwem.
    Jako pierwsze o czym zamierzam dziś pisać wymieniłam temat związany ze szkołą, dlatego od niego zacznę...
    Nowa szkoła, nowi znajomi, nowi nauczyciele - Czyli jak wygląda sytuacja w klasie z mojego punktu widzenia.
  Jak to zwykle bywa nasza klasa jest podzielona na grupki pomiędzy którymi krąży kilka osób. Pierwszą z nich jest grupa osób uczących się na każdej przerwie, kolejną jest ta, składająca się z osób bardzo towarzyskich i "urodzonych przywódców" (to do tej grupy należy większość osób palących z naszej klasy). Trzecia grupa, rozpoznawalna zarówno na przerwach jak i na lekcjach, osób najczęściej wybuchających śmiechem. Śmieją się często, głośno i tylko z im znanych powodów. Na czwartą, ostatnią grupę, nikt nie zwraca uwagi, jest to grupa, a w zasadzie pojedyncze osoby "odrzucone" przez innych lub z własnej woli trzymające się z dala od reszty klasy. Wspomniałam również o osobach krążących pomiędzy grupami. Kilka takich osób znalazło się także i w tej klasie. Przechodzą one od grupy do grupy i można o nich mówić, że należą do kilku grup jednocześnie. 
    W klasie panuje dość dobra atmosfera. - Właściwie tyle tylko mogę powiedzieć po miesiącu od rozpoczęcia roku szkolnego. Mam oczywiście nadzieję że będzie coraz lepiej ;)
A czy Wy poznaliście nowe osoby? Zyskaliście nowych znajomych? c:
Jastuha :*
| Wpis dot. nowej dla mnie sytuacji w harcerstwie pojawi się już niedługo c; |

3 komentarze:

  1. A Ty w jakiej grupie najlepiej się czujesz ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga - krąż ze spokojem - jestem absolutnie pewien, że już niedługo będą krążyć wokół Ciebie :-) Nie rób nic na siłe, nikogo nie udawaj, nikomu się nie przypodobuj. Masz w sobie tyle siły, talentów i mądrości, że to tylko kwestia czasu, kiedy powstanie grupa Jastuchy :-) Najfajniejsza w szkole ;-)

    OdpowiedzUsuń