wtorek, 15 marca 2016

Liebster Blog Award

Witam ponownie :)
W sobotę dostałam nominację do Liebster Blog Award od Iparis (tu jej blog -> Daniel "Day" Altan Wing zapraszam ;) )
Czym jest LBA? Nominację do Liebster Blog Award otrzymuje się od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Przyznaje się ją blogom z mniejszą liczbą obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia ich. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania zadane przez nominującego blogera, a następnie nominować inne blogi. Zasada jest taka, że nie można nominować blogów, przez które my zostaliśmy nominowani ;)

Tak więc, oto moje odpowiedzi :)


  • Ostatnia piosenka jaką słuchałeś/słuchałaś?
Jest to piosenka Eiffel 65 - I'm Blue 
  • Postać literacka/filmowa, której nie potrafisz wybaczyć?
Jest to postać literacka z trylogii Czarnego Maga Trudi Canavan, a mianowicie Wielki Mistrz, czyli Akkarin. Być może jest tak dlatego, że nie doczytałam jeszcze trzeciej części do końca :D
  • Ulubiony aktor?
Brak :P
  • Ulubiona aktorka?
Również brak :D
  • Ostatnio oglądany film?
Cyrk
  • Miejsce na naszej planecie, które najbardziej chciałbyś/chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
Stawki
Skoro w Bieszczadach już byłam, teraz chciałabym odwiedzić Tatry i zobaczyć Morskie Oko. Dlaczego? To proste :D Kocham góry, a Morskie Oko ponoć warto zobaczyć ;)
  • Masz jakieś miejsce gdzie najlepiej Ci się pisze? Co to za miejsce?
Owszem jest takie miejsce, w miejscowości, w której mieszkam przy stawie :) 
  • Piszesz książkę i możesz sobie wybrać dowolnego autora do pomocy. Kogo i dlaczego byś wybrał/wybrała?
Do wspólnego pisania zaprosiłabym wcześniej wspomnianą autorkę Trudi Canavan, ponieważ bardzo podobają mi się książki przez nią napisane, a szczególnie historie bohaterów w tych książkach i styl jakim ona pisze. Kolejnym powodem jest to, że książki Trudi Canavan, które do tej pory czytałam to fantasy, czyli mój ulubiona kategoria :)
  • Ulubiona bajka?
Skoro tylko jedna to... Król Lew (cz.1.), mimo wszystko część pierwsza podobała mi się bardziej od drugiej i trzeciej.

      To już wszystkie pytania dla mnie, jednak nie dla nominowanych przeze mnie, a są to:
  • Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
  • Czym się inspirujesz?
  • Twój ulubiony blog?
  • Ulubiona książka?
  • Miejsce, w którym pisze Ci się najlepiej?
  • Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach?
  • Jeżeli sport, to jaki?
  • Jeżeli mógłbyś/mogłabyś wybrać każdego, z kim zacząłbyś/zaczęłabyś prowadzić nowego bloga?
  • Jak długo prowadzisz bloga?
Z mojej strony to wszystko ;) Jeszcze raz dziękuję za nominację!
Jastuha :*

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację! Niedługo pojawi się post z odpowiedziami :)
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to ja chciałabym zobaczyć Bieszczady, niestety nigdy tam nie byłam, ale jeśli miałabym możliwość ich zwiedzenia, właśnie tam bbym się wybrała!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bieszczadach jest ślicznie, warto się tam wybrać c:

      Usuń