piątek, 24 stycznia 2014

Ten cel..

Dążenie do wyznaczonego celu czasami (a czasem nawet często ;) ) jest bardzo trudne, wiele osób się poddaje, ale też dużo osób dochodzi do swojego celu.
Każdy ma w życiu więcej niż jeden cel, który postawił przed sobą i do którego dąży, często krętą drogą. Stawiając przed sobą jakiś cel, jakieś zadanie, musimy być świadomi tego, ile pracy nas czeka, tego że czasem możemy coś stracić, tego że droga może być długa i trudna, ale przede wszystkim trzeba wierzyć, że się uda, że damy radę ukończyć wszystkie postawione przed nami zadania (możliwe do spełnienia). Wybierając cel musimy wiedzieć dla kogo to wszystko robimy; czy robimy to, bo ktoś powiedział nam że tak trzeba, czy dlatego że chcemy dla siebie samych ukończyć zadanie.
Życie zaskakuje (w dobry i gorszy sposób), musimy więc wiedzieć co chcemy w nim osiągnąć, a nie zawsze jest to takie proste.    Tak więc kończąc:
Wybierajcie cele, które naprawdę coś dla was znaczą, trzymajcie się dobrej drogi w dążeniu do nich i życzę wam abyście spełniali swoje marzenia i cele, żebyście mieli kogoś na kogo możecie liczyć. 
.*.*.Dżasta.*.*.

Jeszcze tylko dodam coś na koniec ;)
Dziękuję rodzicom, dzięki którym mogłam spełniać marzenia o tańcu, dzięki którym w ogóle zaczęłam tańczyć i którzy zawsze mnie wspierali, dziękuję również dwóm moim przyjaciółkom; Blance i Klaudii, które mówiły, że mogę wszystko i że zawsze mi pomogą (i zawsze pomagały), dziękuję także trzem przyjaciołom; Arkowi, Adrianowi i Kamilowi, którzy zawsze mają czas żeby mnie wysłuchać, nie ważne czy mówię z sensem czy 'paplam' coś bezsensu.
Dziękuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz