sobota, 7 listopada 2015

Never too old for Disney

       Zdaję sobie sprawę z tego, że niektórym z was, a może nawet i większości, nie przypadnie do gustu ten post, informacje w nim zawarte, jednak mimo to postanowiłam go tutaj zamieścić. Zachęcam do przeczytania c;


       Dzisiaj o tym co bardzo lubię, a mianowicie o bajkach. Dokładniej o bajkach, filmach Walt Disney Pictures
       Moimi ulubionymi bajkami Disneya są: Mój brat niedźwiedźKról lew i Bambi (którego pierwsza część podoba mi się zdecydowanie bardziej). Jest również coś takiego jak Disney princess, czyli księżniczki z bajek Disneya, do których oficjalnie należą:

  1. Śnieżka 1937r.
  2. Kopciuszek 1950r.
  3. Aurora 1959r.
  4. Arielka 1989r.
  5. Bella 1991r.
  6. Jasmine 1992r.
  7. Pocahontas 1995r.
  8. Fa Mulan 1998r. (która nigdy księżniczką nie była)
  9. Tiana 2009r. (podejrzewam że inne księżniczki są kojarzone, a ona nie bardzo, dlatego przypomnę c: -> Księżniczka i żaba)
  10. Roszpunka 2010r.
  11. Merida 2012. (tutaj pojawia się kilka zmian. Po pierwsze księżniczka nie śpiewa w tej bajce, po drugie postanawia się zbuntować, po trzecie Merida ani nie wychodzi za mąż ani się nie zakochuje)
       Moją ulubioną księżniczką jest Arielka oraz Pocahontas.
Bajki Disneya lubię między innymi dlatego, że jest w nich dużo muzyki, są ciekawe i po prostu lubię filmy animowane. :)
       Bardzo lubię pierwsze bajki i filmy Disneya jak np.  Rodzice, miejcie się na baczności czy Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków (z 1937r. (polska wersja językowa 1938r.))
Podobają mi się również bajki w których występują m.in. Myszka Miki, Myszka Mini, Kaczor Donald, Kaczka Daisy, Goofy oraz Pluto.
Tak naprawdę dzisiaj to było by na tyle c;
       Dzisiaj zupełnie inaczej, bo w zasadzie ani nie są to moje rozmyślania, ani nie jest to post typu ''wpis do dziennika''.
A Wasze ulubione bajki? Są takie?
Jastuha :*

3 komentarze:

  1. Świetny post.
    Moją ulubioną bajką jest decydowanie Alladyn.
    Zapraszam do siebie ;)
    http://definicja-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń