poniedziałek, 18 listopada 2013

Piesio

Dzisiaj o zwierzątkach. Moim zdaniem każdy powinien jakieś mieć :)
Zabawy ze zwierzątkami czasem pomagają w różnych rzeczach.

Dzisiaj właśnie bawiłam się z moim psiakiem, który według mnie jest słodziutki, a z resztą sami oceńcie:


Tak właśnie wygląda mój kochany piesio, który wabi się Fami.
Teraz ma dokładnie rok dwa miesiące i jeden dzień....
Jest mały, ale więcej nie urośnie [to maltańczyk] 
Lubi zabawę, dzieci, wgl. wszystkich ludzi. Jest biały więc w śniegu nie bardzo go widać. *_*
Można go pomylić z pluszaczkiem, jest taki słodki, mięciusi, i pozwala prawie na wszystko ;)

Dużo osób nie ma zwierząt, bo; np. nie może, jest uczulone na zwierzęta, dużo osób też zwierząt po prostu nie chce mieć, lub nie ma ich gdzie trzymać, bo np. w domu nie ma miejsca, a na dworze szkoda zwierzaka.

Moja mama jest uczulona na sierść, więc mamy pieska z włosem. Może czasami są problemy z wyczesaniem włosów Famisia :) , ale wszyscy go kochamy. Trzeba przyznać, że Fami to baaardzo dobry pomysł.

W zasadzie Famiś był razem z naszą rodziną, zanim jeszcze tak na prawdę z nami był. Ja od bardzo dawna chciałam mieć pieska. W wakacje w 2012r. cały czas mówiłam tylko o tym [można powiedzieć, że nie dawałam mamie spokoju..] ,  w końcu mama zobaczyła razem za mną i moim tatą różne rasy psów z włosem. Były jorki, maltańczyki, shih tzu...   zdecydowaliśmy się na maltańczyka, ponieważ wyglądał bardzo ładnie na zdjęciach, nie był za duży, opis rasy też pasował moim rodzicom, więc to była ta rasa *.*   

Był jednak postawiony warunek; w moim i mojego brata pokoju miał być porządek przez trzy miesiące [ponieważ u nas zawsze jest balagan] i mieliśmy na zmianę razem wychodzić na spacery rano. Spacery rano później zniknęły [teraz są po południu :)] a porządek musiał być zawsze, bo jak nie... to pieska nie ma.. o.o

Imie 'Fami' wymyśliłam dlatego, że pies [w ogóle jakie kolwiek zwierzę] kojarzy mi się z rodziną, po angielsku rodzina to family [to słowo oznacz również - rodzinny] "ucięłam" końcówkę tego słowa i powstało Fami, idealne [według mnie] imie dla słodkiego, oddanego rodzinie [właścicielom], mądrego pieska. Tak więc Famiś był w naszej rodzinie 3 miesiące przed tym zanim na prawdę w niej był.

Na zakończenie, wszystkim życzę szczęścia w życiu :* .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz