sobota, 9 sierpnia 2014

Wakacje - ~.~

Nie ma to jak wyjazd nad morze lub w góry, a nawet jeśli nie to, to dla każdego znajdzie się miejsce lub zajęcie.
Ja z moją rodziną byliśmy w tym roku nad morzem. (Jeździmy co dwa lata na zmianę - nad morze i w góry) W tym roku, tak jak już wspomniałam, byliśmy nad morzem. Z Kaźmierza do Mielena jechaliśmy około 4 godzin. Na miejscu rozejrzeliśmy się, żeby poznać okolicę. Nasz piesio również był podekscytowany nowym miejscem.
W czasie tygodnia skorzystaliśmy z wielu atrakcji - jak to zwykle bywa na wakacjach :) .  Bawiliśmy się w "wesołym miasteczku", ja oraz mój brat zrobiliśmy sobie tatuaże z henny, i wiele podobnych rzeczy :) .

Już niedługo postaram się zrobić 'ankietę' gdzie wyjeżdża większość osób, czy wogóle gdzieś wyjeżdża, co robi w czasie wakacji. Czekajcie ;)
.*.*.Dżasta.*.*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz