wtorek, 26 stycznia 2016

Jak spędzam czas wolny?

Dla mnie ferie zimowe zaczęły się już 15.01 po południu. Pierwsze trzy dni ferii spędziłam w Toruniu, z harcerzami na biwaku. Piękne miasto :) chciałabym tam jeszcze wrócić :) W trakcie pierwszego tygodnia byłam również w Poznaniu, aby podsumować biwak, oraz w Warszawie z rodzicami. Spędziliśmy całą sobotę w Centrum Nauki Kopernik, gdzie uczestniczyliśmy również w warsztatach laboratoryjnych (ja z mamą) i robotycznych (mój brat z tatą) :
Co jeszcze zdążyłam zrobić w pierwszym tygodniu? Obejrzałam do końca serial :) ,  spotkałam się z kumplami, spałam u kuzynki, załapałam się na karaoke z kuzynką, narysowałam kilka nowych rysunków, zrobiłam sobie sama tatuaż z henny, uszyłam kolejną poduszkę, zaczęłam pisać ponownie drugi rozdział opowiadania, zdążyłam raz zasnąć na nowym tapczanie i kilka innych...
Na podstawie tego mogę mówić, że się nie nudzę :)
A Wy się nudzicie? Nie macie co robić? Spróbujcie czegoś nowego! W ferie zimowe macie tyle czasu (tak wiem... kto ma ten ma :) ale na pewno przychodzi taki okres, że ma się dużo czasu i brak zajęć). Są osoby, które zawsze znajdą sobie jakieś ciekawe zajęcie, ale są też i tacy, którzy po prostu walną się na łóżku i włączą TV albo prześpią cały dzień. Spróbować nowych rzeczy zawsze warto. Nigdy nie gotowałeś? Do dzieła! Jest też taki czas kiedy zostajemy w domu sami, co wtedy robisz? Może warto było by zrobić w tym czasie to, czego nie zrobisz przy innych? Lubisz śpiewać a uważasz, że nie umiesz i wstydzisz się śpiewać przy innych? Teraz nie musisz, jesteś w domu sam i nikt Cię nie słyszy! Jest tyle możliwości, tyle rzeczy do zrobienia, nie siedźmy w domu bezczynnie. (Szczególnie gdy jest ładna pogoda, warto wyjść wtedy na dwór) Można by również spotkać się ze znajomymi ;) 
A Ty jak spędzasz swój czas wolny?
To tyle ode mnie na dziś. Bawcie się dobrze!
Jastuha :*

11 komentarzy:

  1. nie wyobrażam sobie momentu nudy, nie zdarza mi się to. never ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda reguła ma swój wyjątek, są więc też tacy, którzy nie znają nudy, bardzo się z tego cieszę :)

      Usuń
  2. Jestem tegoroczną maturzystką więc większość wolnego czasu spędza nad zadaniami i arkuszami egzaminacyjnymi a jeśli już oderwę się od nich to zabieram się za swoją pasję: fotografię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam kilka Twoich zdjęć na twoim blogu - SUPER <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. super :) Ja może gotować nie potrafię, ale uwielbiam piec np. babeczki szczególnie z moją kuzynką :D

      Usuń
  4. Właśnie zaczęły mi się ferie i planuje przespać tyle czasu ile to możliwe, gdyż w drugim tygodniu czeka mnie Harcerska Akcja Zimowa, czyli inaczej mówiąc zimowisko. A jak wiadomo - kadra nigdy nie śpi! Zaraz po feriach jadę na kurs przewodnikowski, na którym też niewiele czasu pozostaje na sen, więc już teraz odsypiam na zaś :)

    http://epohmis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja HAZ mam już za sobą, faktycznie niewiele wtedy spałam :D Ale to wszystko dla harcerzy no i robimy to co kochamy, prawda? ^_^

      Usuń
  5. Ja niestety bardzo rzadko się nudzę :P

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój czas wolny? Jeśli mam to albo siedze na kanapie i bawię się z moimi szczurkami, albo gdzieś wychodzę, albo tak jak ostatnio mega dużo zadziałałam z moim blogiem z czego się baardzoo ciesze. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń