sobota, 23 stycznia 2016

Post informacyjny

1. Jak już Wam kiedyś wspomniałam, może niektórzy z Was pamiętają c: , chciałam nagrywać dla wszystkich Niedźwiadków (czytelników tego bloga) filmiki, czyli poza blogiem prowadzić również vlog. Niestety, jak już zapewne każdy z Was zauważył, kiepsko u mnie z systematycznością, więc nie wiem czy vlog powstanie.
2. Skoro mowa o systematyczności... Ponownie przepraszam Was za tak długą przerwę we wpisach.
3. Śledźcie mnie na Facebooku -> My dream, my world i snapchacie -> jastuha-blog ponieważ tam dostajecie ode mnie informacje na bieżąco.
4. Nadal możecie wysyłać do mnie pytania/inne wiadomości dotyczące bloga na e-mail jastuha03@gmail.com a ja tak jak poprzednio będę Wam odpowiadać c;
5. Co do opowiadania, dostałam od Was kilka pytań typu "gdzie dalsze części opowiadania?" odpowiadam więc, że napisałam rozdziały II i III na kartkach i zanim zdążyłam je przepisać na bloga mój kochany piesek na nie narobił i już się nie doczytałam żeby przepisać, tak więc rozdział II jest w trakcie tworzenia się. (Niedźwiadki które śledzą mnie na snapchacie wiedziały troszkę wcześniej)
6. Kolejny post we wtorek!
Jastuha :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz